Πολιτική επιστροφών

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση. Η εταιρεία μας επιστρέφει το σύνολο των χρημάτων για την αγορά του προϊόντος συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων μεταφοράς.

Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

  • Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρεία μας είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται, με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

Διαδικασία επιστροφής:

  1. Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος τότε θα προχωρήσουμε περαιτέρω.

  2. Αν έχετε παραλάβει  μέσω courier την παραγγελία σας ,  σε αυτήν την περίπτωση:
  • Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

  • Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.

  • Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

  • Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου. Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2815 004223, είτε μέσω e-mail στο info@voitheiastospiti.gr 

Κατ'οίκον νοσηλεία

Η κατ’ οίκον φροντίδα είναι μια επιλογή διακριτικής και άνετης νοσηλείας που βελτιώνει σημαντικά τη ψυχική διάθεση του ασθενή, διευκολύνει την ανάρρωση του, μειώνει τον κίνδυνο για ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις, μειώνει τις χρονοβόρες μετακινήσεις, ενθαρρύνει και υποστηρίζει το οικείο περιβάλλον του ασθενούς.
περισσότερες πληροφορίες

Οξυγονοθεραπεία

Η οξυγονοθεραπεία πρέπει να εφαρμόζεται σε κάθε περίπτωση υποξυγοναιμίας. Πριν από τη χορήγηση οξυγόνου πρέπει πάντα να γίνεται μέτρηση των αερίων του αρτηριακού
περισσότερες πληροφορίες

Τι λένε οι πελάτες για τη Βοήθεια στο σπίτι

Ο μικρός γιός μου ακολουθεί μια θεραπεία η οποία βασίζεται στη χορήγηση εισπνεόμενων φαρμάκων. Απαραίτητη λοιπόν συσκευή γι αυτή τη θεραπεία είναι ο νεφελοποιητής. Απευθύνθηκα στην εταιρία "Β.Σ.Σ." η οποία μου πρότεινε τη χρήση του παιδικού νεφελοποιητή Mebby NebulBaby. Η θεραπεία σε λίγο ολοκληρώνεται με απόλυτη επιτυχία και χωρίς να έχουμε αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα με τη συσκευή που μας πρότειναν οι άνθρωποι της "Β.Σ.Σ."!
Κώστας Θ.
Πριν ένα χρόνο αγόρασα ένα στρώμα κατακλίσεων και μια ηλεκτροκίνητη κλίνη για τη μητέρα μου η οποία είναι κατάκοιτη, από τότε και για οτιδήποτε χρειαστώ, από οδηγίες χρήσης, συμβουλές ή ακόμη και οποιαδήποτε νοσηλευτικής φύσεως φροντίδα χρειαστεί η μητέρα μου, απευθύνομαι και εμπιστεύομαι πλήρως την εταιρία ‘’Β.Σ.Σ.’’
Άννα Φ.
Είμαι αρκετό καιρό πελάτης της ‘’Β.Σ.Σ’’ καθώς έχω διάφορα προβλήματα ορθοπεδικής και νευρομυϊκής φύσεως, έχω αγοράσει προϊόντα όπως ανατομικό μαξιλάρι, μετεγχειρητική ζώνη, κηλεπίδεσμο και αυχενικό κολάρο. Δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα και δεν έχω κανένα παράπονο ούτε από τα προϊόντα ούτε από τους ανθρώπους της εταιρίας.
Μάριος Σ.
Είμαι συνταξιούχος και τόσο εγώ όσο και η σύζυγός μου, έχουμε ανάγκη από διάφορα προϊόντα τα οποία διευκολύνουν τη ζωή μας, π.χ. πάνες ακράτειας, περιπατητήρα βαδίσματος, μπαστούνι, πιεσόμετρο, διαχωριστή χαπιών, θερμοφόρα, θερμόμετρο κ.τ.λ. Για την αγορά όλων αυτών απευθυνόμαστε στη ΄΄Β.Σ.Σ.’’ όπου με τη φιλική συμπεριφορά και τις εξειδικευμένες γνώσεις τους, μας δημιουργούν αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας για την αντιμετώπιση κάθε προβλήματος στη δύσκολη αυτή ηλικία.
Αντώνης Γ.
Είμαι γιατρός και προμηθεύομαι από τη ‘’Β.Σ.Σ.’’ όλα τα αναλώσιμα είδη που χρειάζεται το ιατρείο μου σε καθημερινή βάση, εξεταστικά ρολά, γάντια, γάζες, επιθέματα, γλωσσοπίεστρα κ.τ.λ. Τους εμπιστεύομαι καθώς την εταιρία απαρτίζουν νοσηλευτές, χρόνια κινούμενοι μέσα στο χώρο της υγείας και ως εκ τούτου γνωρίζουν άμεσα τις ανάγκες ενός ιατρείου και μπορούν να ξεχωρίσουν και επιλέξουν προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Εμμανουήλ Τ.

Διαβάστε ιατρικά νέα, μας αφορούν όλους!

Ανεβασμένη χοληστερίνη:σημάδια και  αντιμετώπιση.
Γαστροστομία & Ρινoγαστρικός σωλήνας ( Levin)
Διαβήτης τύπου 2
Διαβήτης Τύπου 2: Αναγνωρίζοντας Την Ασθένεια & Αντιμετωπίζοντας Τον Κίνδυνο.
Array για κονκάρδες μόνο στο concarda.com